با استفاده از یک ساعت میبرو لایت هوشمند سلامتی بدن خود را تضمین نمایید!

ساعت هوشمند یک دستگاه محاسباتی پوشیدنی است که شباهت زیادی به یک ساعت مچی یا سایر دستگاه های اندازه گیری زمان دارد.

علاوه بر اعلام زمان، بسیاری از ساعت های هوشمند دارای بلوتوث هستند ساعت میبرو لایت به یک آداپتور بلوتوث بی‌سیم تبدیل می‌شود که می‌تواند قابلیت‌های گوشی هوشمند کاربر را به ساعت گسترش دهد.

کاربر می‌تواند از رابط ساعت میبرو لایت برای شروع و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی از طریق تلفن همراه، خواندن ایمیل و پیام‌های متنی ، دریافت گزارش‌های آب و هوا، گوش دادن به موسیقی، دیکته ایمیل و پیام‌های متنی و پرسیدن سوال از دستیار دیجیتال استفاده کند.

سایر ساعت های میبرو لایت هوشمند دستگاه های مستقلی هستند که هدف خاصی دارند. به عنوان مثال، برخی از ساعت‌های میبرو لایت هوشمند داده‌هایی را در مورد سلامت کاربر جمع‌آوری می‌کنند، به عنوان مثال، ضربان قلب کاربر را کنترل می‌کنند.

ساعت میبرو لایت

برخی دیگر داده‌های سیستم موقعیت‌یابی جهانی (Global Positioning System ) را ارائه می‌کنند و مسیرهای پیاده‌روی یا رانندگی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

ساعت های میبرو لایت هوشمند چه ویژگی هایی را ارائه می دهند؟
ساعت های میبرو لایت هوشمند ویژگی های زیادی را ارائه می دهند از جمله موارد زیر است:

  • انفورماتیک سلامت ، مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، فشار خون و نظارت بر دما؛
  • برنامه های کاربردی پرداخت بدون تماس و کیف پول دیجیتال ؛
  • ویژگی‌های پیام‌رسانی و تماس، مشابه ویژگی‌های تلفن هوشمند؛
  • اگر ساعت تشخیص دهد که پوشنده زمین افتاده است، اضطراری برای کمک تماس می گیرد.
  • رسانه های اجتماعی و سایر اعلان ها از برنامه های همگام سازی شده گوشی های هوشمند؛
  • بازی، موسیقی، عکس و سایر گزینه های سرگرمی؛
  • ویژگی های مکان، مانند نقشه ها، قطب نما و ارتفاع سنج.
  • ردیابی GPS.

ساعت های میبرو لایت هوشمند معمولاً با گوشی هوشمند کاربر ادغام می شوند. بسیاری از همان ویژگی ها و برنامه های موجود در تلفن در ساعت موجود است و می تواند با آن همگام شود. اپل واچ نیاز دارد که کاربران یک آیفون اپل نیز داشته باشند.

برخی از ساعت های میبرو لایت هوشمند دارای ویژگی هایی برای استفاده های خاص هستند. به عنوان مثال، افسران پلیس و آتش نشانان ممکن است از یک برنامه ساعت هوشمند برای دریافت هشدار از اعزام استفاده کنند. خلبانان در نیروی هوایی ایالات متحده دارای ساعت های هوشمند با ویژگی های ناوبری ماهواره ای ویژه هستند.