تعیین مصالح برای یک مدرسه جدید ایجاد محیط‌های ایمن چوب

هنگام تعیین مصالح چوب روسی شیراز برای یک مدرسه جدید یا برای بازسازی یک مدرسه، در نظر گرفتن چندین متغیر ضروری است که به طور قابل توجهی به کیفیت زندگی کاربران کمک می کند.

تحقیقات مختلف نشان داده‌اند که انعطاف‌پذیری و تطبیق پذیری چوب آن را به مصالح ساختمانی بسیار مناسبی برای مدارس و سایر گونه‌شناسی تبدیل کرده و به ایجاد محیط‌های ایمن، سالم و الهام‌بخش کمک می‌کند.

یکی از مزایای چوب الوار روسی اصلی چوب این است که اندازه گیری آن بسیار دشوار است.

اگرچه به طور گسترده پذیرفته شده است که انتخاب مواد تأثیر قابل توجهی بر کیفیت زیبایی یک محیط داخلی دارد، این ایده که ممکن است به دلایل روانی به همان اندازه مهم باشد تا همین اواخر ثابت نشده بود.

تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه بریتیش کلمبیا و FPInnovations به این نتیجه رسیدند که حضور بصری چوب در داخل ساختمان ها به کاهش سطح استرس در بین ساکنان کمک می کند.

این ترکیب از تحقیقات جهانی آخرین تحقیقات علمی و روندهای همگرا در مورد طراحی بیوفیلیک را خلاصه می کند.

این باعث می شود که استفاده از چوب برای محیط های بالقوه آشفته مفید باشد، اگرچه شواهد اضافی نشان می دهد که مزایای دیگری نیز وجود دارد.

چوب

چوب روسی خشک چرا چوب ماده موثری برای مدارس است از 10 مدرسه ابتدایی ساموئل بریگهاوس.

به عنوان یک مصالح ساختمانی تجدیدپذیر و همه کاره، چوب را می توان در مقیاس های مختلف و در انواع سیستم های ساختمانی مختلف، از جمله قاب چوبی، چوب جامد، چوب انبوه و مصارف مختلف تکمیلی خارجی و داخلی، عمدتاً از طریق استفاده از پانل ها

علاوه بر این، چوب روسی ضریب تضعیف چوب و ویژگی‌های جذب صدا، مزایای آکوستیک ارزشمندی را ارائه می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد تا به طور انعطاف‌پذیر برای برنامه‌های مختلف، از سالن‌های ورزشی گرفته تا کتابخانه‌ها، استفاده شود.

طبیعت متخلخل چوب عملکرد صوتی را بدون نیاز به وسایل دیگر برای بهبود کیفیت صدا انجام می دهد.

  • منابع:
    1. Why Wood is an Effective Material for Schools
  • تبلیغات: 
  1. راهکار فرمانده ارتش برای سرکوب اغتشاشگران
  2. ماجرای قتل عام پولدارها یک جهان را شاد کرد
  3. چگونه یک آجر سفالی توانست دنیا را متحول کند؟!
  4. با مصرف پرتغال خونی از سرطان خون جلوگیری کنید