راه حل خرید سرکه بالزامیک مارا در دستان باغداران

یکی از انواع سرکه، سرکه بالزامیک مارا است که غلظت بالایی دارد و طعمی تیره و خوش طعم به آن می دهد.

برای واجد شرایط بودن به عنوان این نوع سرکه، باید به طور کامل یا بیشتر از گل انگور گرفته شده باشد.

در حالی که این سرکه اغلب در آشپزی ایتالیایی استفاده می شود، در بسیاری از غذاهای دیگر رایج شده است و معمولا در سراسر جهان یافت می شود.

از نظر طعم، این سرکه کمی شیرین و قابض است – افزودنی قوی برای هر وعده غذایی.

سرکه بالزامیک به دو صورت سنتی و خانگی وجود دارد. واریته سنتی تنها در چند منطقه ایتالیا ساخته می شود، در حالی که واریته داخلی آن در مقیاس بسیار بزرگتری تولید می شود و در کشورهای دیگر مانند ایالات متحده با هزینه بسیار کمتری به فروش می رسد.

این سرکه بد نمی شود، به شرطی که در بطری مناسب با درپوش نگه داشته شود تا از اکسیداسیون بیشتر جلوگیری شود.

برای کسانی که نگران مصرف محصولات حاوی گلوتن هستند، این ماده محبوب کاملا بی خطر است.

از نظر تغذیه ای، سرکه بالزامیک منبع غنی الکترولیت هایی مانند پتاسیم ، فسفر، کلسیم ، روی و منیزیم است. همچنین کالری بسیار کمی دارد و حاوی چربی یا پروتئین نیست.

مفیدترین قسمت این سرکه میزان بالای مواد مغذی گیاهی است که دارای خواص آنتی اکسیدانی است.

علیرغم اینکه کالری کمی دارد، این یک افزودنی بسیار خوش طعم برای هر غذا است، و برای کسانی که سعی می کنند مراقب کالری خود باشند یا چند پوند از دست بدهند، یک ماده ایده آل است.

پتاسیم موجود در این سرکه به عنوان یک گشاد کننده عروق عمل می کند و می تواند خطر ابتلا به فشار خون را کاهش دهد که از سلامت قلب و عروق به طور کلی محافظت می کند.

مطالعات نشان داده اند که استفاده از این نوع سرکه در غلظت های متوسط ​​می تواند به تنظیم سطح گلوکز خون کمک کند که خبر خوبی برای بیماران دیابتی است.