سیم برق روکش دار با تخفیف 50 درصد

بیشتر وسایل الکتریکی قابل حمل و آویزهای سبک شما از کابل های Flex استفاده می کنند ، زیرا امکان اتصالات انعطاف پذیر به نقطه برق را فراهم می کند.

سیم برق روکش دار و کابل در یک مقطع تشکیل شده است ، به طور معمول با 2 یا 3 هسته یک پوشش آستین بیرونی PVC را در خود جای داده است.

کابل های Flex به شما امکان می دهند در مقایسه با سایر کابل ها خم بیشتری کسب کنید و همچنین با سهولت صاف شوید. اگر به دنبال نصب چیزی در یک فضای محکم در خارج هستید و به انعطاف پذیری در سیم کشی نیاز دارید ، Arctic Flex می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.

اگر در خارج از کابل فلکس استاندارد استفاده کرده اید ، در برابر نصب یا هر حرکتی در دمای پایین تر از 0 درجه سانتیگراد مقاومت نمی کند و در هوای سرد شکسته می شود ، که این امر باعث ایجاد مشکل می شود.

در حالی که قطب شمال Flex برای مقاومت در برابر دمای تا20 درجه سانتیگراد طراحی شده است ، و برای مناطقی تنگ که کابل کشی زرهی بیرونی استاندارد شما به تازگی انجام نمی دهد ، ایده آل است.

اگر با کابل های الکتریکی و سیم برق روکش دار مشکوک که فکر می کنید قدیمی نیست ، روبرو شدید ، بهتر است برای انجام یک بازرسی بصری ، یک برق ثبت شده را به دست بیاورید زیرا آنها می توانند به تعویض نیاز داشته باشند.

برخی از رنگهای سیم کشی قدیمی و کابل ها برای مراقبت از آنها عبارتند از: عایق لاستیکی ، دو هسته (چند رشته) که با یک غلاف سرب بیرونی و هر کابل قرمز و سیاه پوشانده شده است.

همانطور که در بالا ذکر شد ، همه این علائم واضح است که سیم کشی شما می تواند برای کابل های جدید جایگزین شود. دلیل جایگزینی کابل های قدیمی تر این است که عایق لاستیکی معمولاً با گذشت زمان تخریب می شود و تجزیه می شود و شانس شما برای یک گسل الکتریکی را افزایش می دهد. هرگونه شکست عایق در اطراف کابل ها ، مانند خسارت یا اشک ، می تواند به معنای این باشد که شما در معرض خطر آتش سوزی در خانه الکتریکی هستید.