شروط الزامی برای خرید لوله پلی اتیلن کاروگیت توسط بساز بفروشها

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) پلاستیکی است که به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود. از آن ناشی می شود، در میان دیگران، لوله برای ساخت سیستم های آبرسانی، فاضلاب و گاز.

این یک ماده نسبتا ارزان برای تولید است و با دوام استثنایی، استحکام و مقاومت در برابر تعدادی از عوامل خارجی، شیمیایی و بیولوژیکی متمایز می شود.

لوله های تحت فشار ساخته شده از پلی اتیلن استفاده ایمن و بدون تعمیر و نگهداری را تضمین می کنند. مزیت های دیگر آنها چیست؟

لوله های فشار HDPE دارای انعطاف پذیری عالی و در عین حال سبک هستند. به دلیل وزن نسبتاً سبک آنها نیازی به استفاده از تجهیزات حمل و نقل سنگین نیست و همچنین مراحل نصب آسانتر است.

انعطاف‌پذیری باعث می‌شود آنها بهتر بتوانند نصب‌های ترانشه را مدیریت کنند و محافظت بیشتری در برابر آسیب‌های ناشی از حرکت زمین فراهم می‌کند.

آنها همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش و آسیب مکانیکی نشان می دهند. لوله هایی با مقادیر مختلف SDR در دسترس هستند که بستگی به ضخامت دیواره لوله و درجه مواد خام مورد استفاده (PE100 یا PE80) دارد. آنها همچنین مقاومت در برابر خستگی و استحکام ضربه بالایی را ارائه می دهند.

با توجه به پارامترهای فشار مناسب، آنها قادر به رسیدگی به حوادث گاه به گاه و مکرر موجی هستند که در سیستم های توزیع آب رخ می دهد.

علاوه بر این، لوله پلی اتیلن کاروگیتبسیار بادوام هستند و برای استفاده ایمن و طولانی مدت در زیرساخت خط لوله مناسب هستند. تخمین زده می شود که عمر مفید آنها برای برخی از کاربردها 50 یا حتی 100 سال باشد.

لوله های HDPE نیز سفتی را تضمین می کنند. آنها را می توان با روش های جوشکاری حرارتی به هم متصل کرد، که اتصال بسیار محکم و بادوام را تضمین می کند که نیازی به درمان یا نگهداری ندارد. بنابراین، خطر آب‌بندی لوله کاهش می‌یابد.

لوله های HDPE نیز بار کمی بر محیط طبیعی وارد می کنند. این نوع مواد از نظر فیزیولوژیکی بی اثر هستند و هیچ آلاینده ای را وارد محیطی که در آن نصب می شوند وارد نمی کنند.

بنابراین، آنها بر وضعیت آب یا خاکی که با آنها تماس مستقیم دارند تأثیر منفی نمی گذارند. پس از استفاده، می توان آنها را بازیافت کرد.