شرکای خود برای تغییر سیاست های دولت کشمش

Raisin Awareness کشمش تیزابی نمی‌خواهد که خدمات دندانپزشکی از دولت گرفته شود تا برای مدت نامعلومی برای «روز اول سبزیجات» هزینه کند.

ما به طور مستمر با شرکای خود برای تغییر سیاست های دولت کار می کنیم و با وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی (DHSC) لابی می کنیم تا طرح میوه و سبزیجات مدارس (SFVS) را که میوه های خشک را به عنوان میان وعده عرضه می کند، متوقف کند.

در میان جامعه دندانپزشکی، ما اکنون از BDA، OHF، BSPD، BADN، BSDHT و BADT پشتیبانی داریم.

ما همچنین کشمش سبز کاشمر با Sustain و گروهی از علاقمندان (از جمله Soil Association، School Food Matters، BiteBack2030، Chefs in Schools) کار می کنیم تا SFVS را برای همه گسترش دهیم و بهبود دهیم.

کشمش

این زمان های هیجان انگیز برای کمپین آگاهی کشمش است.

در اولین رویکرد، كشمش صادراتي ملایر Raisin Awareness یک پایلوت را در یک مدرسه با یک مطب دندانپزشکی با موفقیت اجرا کرد.

مطب دندانپزشکی خانه دوونشایر در کمبریج از مبادله کشمش در یک مدرسه ابتدایی محلی برای 164 کودک حمایت کرده است.

تحویل سبزیجات محلی تهیه شد، و زمانی که تعویض کشمش انجام شد، فرمانداران متعاقباً توانستند کل سیاست میان وعده‌های مدرسه را تغییر دهند تا دندان‌پسندتر شود.

به بیش از 2 میلیون کودک در 16600 مدرسه ابتدایی در انگلستان، شش بار در سال به عنوان میان وعده کشمش و سلطانیه داده می شود که خطر پوسیدگی دندان را در آنها افزایش می دهد.

علاوه بر این، کشمش صادراتی کاشمر به دلیل آن، در بسیاری از مدارس، میوه های خشک و سایر تنقلات پوسیدگی زا را می توان هر روز از خانه آورد.

همانطور که به خوبی می‌دانید، این برخلاف توصیه‌هایی است که ما به‌عنوان متخصصان دندانپزشکی بر اساس سند وزارت بهداشت ارائه سلامت دهان و دندان بهتر ارائه می‌دهیم: ابزاری مبتنی بر شواهد برای پیشگیری.

  • منابع:
    1. Raisin awareness – Join the campaign
  • تبلیغات: 
    1. محصولات اولیه هیدرولیز از میروزیناز
    2. عملکرد علمی استفاده از چکمه
    3. فندق می تواند سرطان روده را درمان کند
    4. ایمن ترین ماشین لباسشویی بی خطر برای کودکان را بشناسید