فروش رومیزی ترمه اصفهان در آمستردام هلند با قیمت 300 دلار

ویژگی های پارچه رومیزی ترمه اصفهان: محصول ما 100٪ پلی استر، بادوام و بادوام است، پارچه با کیفیت در کارخانه خودمان تولید و بسته بندی می شود.

مناطق استفاده: می توانید آن را به عنوان رومیزی میز آشپزخانه روزانه یا در صورت تمایل به عنوان روکش میز ناهارخوری انتخاب کنید. ایده آل برای استفاده روزانه.

کیفیت پکیج و مراقبت: اتوکشی شده و با دقت توسط خیاطان مجرب ما با اطمینان از برند فاولی تحویل مشتریان گرامی می شود.

نگهداری آسان: لک نمی شود و پاک کردن آن بسیار آسان است. هنگام شست و شو در دمای 30 درجه و مرطوب آویزان نیازی به اتو ندارد محصولی است که با استفاده از آن طبق دستورالعمل شستشو می توانید مدت زیادی از آن لذت ببرید.

ترکیبات عالی برای خانه شما: می توانید پرده ها را ترکیب کنید و بالش هایی از همان رنگ ها را از فروشگاه ما بیاندازید.

قابلیت اطمینان برند: ملحفه های آماده ما در تاسیسات تولید ما تولید می شوند که با بالاترین استانداردهای کیفی به بازارهای جهانی صادر می کنیممی توانید می توانید فضای غذاخوری خود را متناسب با هر موقعیتی با رومیزی تزئین کنید.

شما می توانید حس شخصی تری به فضایی که دارید اضافه کنید و در عین حال از لکه شدن یا آسیب دیدن میز خود جلوگیری کنید.

محصولات جدید ما را که در طول سال در فروشگاه های ما خواهند بود کشف کنید و محل غذاخوری خود را به دلخواه رنگ آمیزی یا از رومیزی رنگی استفاده کنید.کنید.

✔مواد باکیفیت: ساخته شده از پلی استر با کیفیت بالا، این رومیزی برای محافظت از میز شما در برابر خط و خش، لکه و آسیب آفتاب بسیار مناسب است. از این میز ناهار خوری برای ارتقای میز خود استفاده کنید!
✔سفره تزیینی: این سفره برای تزیین میز، کافه، پیک نیک و غیره بسیار مناسب است. این سفره ها برای هر نوع غذاخوری در داخل و خارج از خانه مناسب هستند. می تواند به تجربه غذاخوری شما بیافزاید.
✔چند منظوره: این رومیزی ضد آب نه تنها برای بوفه شام، مهمانی، تولد، کافه، پیک نیک، بلکه برای ضیافت، عروسی، مهمانی و استفاده روزمره نیز مناسب است. الگوهای زیبا فضای دلپذیری را به آن اضافه می کند.
✔دستورالعمل شستشو: سطح این رومیزی ضد آب است. مایعات به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک می شوند. برای تمیز کردن، لطفا با ماشین لباسشویی در آب سرد، چرخه ملایم، خنک و خشک بشویید. از سفید کننده استفاده نکنید.
✔ضمانت خدمات: کیفیت محصول بسیار مهم است، بنابراین ما هر رومیزی را بررسی می کنیم تا اطمینان حاصل شود که اندازه هر یک 60×84 اینچ است. اگر سوالی دارید لطفا با ما تماس بگیرید. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.