ملامین ماده شیمیایی پایه ای است که ظروف پلاستیکی را مقاوم می سازد

در این روز استرالیا، اگر پوشش خبری تحقیقاتی را که اخیراً در مجله انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است، خوانده باشید، ممکن است وقتی سوسیس‌های کمی کربن‌شده یا تکه‌های گوشت بره را روی یک بشقاب ملامینه می‌کوبید، کمی عصبی شوید.

آیا بیشتر از خوراکی که با سس گوجه فرنگی ملامین در انتظارش بودید، دریافت خواهید کرد؟ آیا کمک بیشتری از ملامین دریافت خواهید کرد؟

ملامین ماده شیمیایی پایه ای است که ظروف پلاستیکی ملامینه مقاومی را می سازد که ما به دلیل دوام آن بسیار دوست داریم.

ملامین (ماده شیمیایی پایه) همچنین به عنوان یک تقلب نامه اداری در مورد مشکلات مدرسه غیرقانونی در غذای حیوانات خانگی و شیر کودکان بدنام است.

رویداد آلودگی شیر منجر به مرگ شش کودک و مشکلات کلیوی در بسیاری دیگر شد.

سطوح ملامینی که باعث این مشکلات شده بود بسیار بالاتر از آن چیزی بود که ما احتمالاً از رژیم غذایی معمول خود مصرف می کنیم.

با این حال، مصرف طولانی مدت سطوح پایین ملامین مرکز فروش فوم سرد در تهران ممکن است با افزایش خطر ابتلا به سنگ کلیه مرتبط باشد (اگرچه کاهش بروز سنگ کلیه در زنان شواهدی بر خلاف این ایده است).

در وهله اول ملامین را از کجا تهیه کنیم؟

برخی تحقیقات نشان داده اند که قرار دادن مایعات بسیار داغ (آب مقطر و اسید استیک) در ظرف پلاستیکی ملامینه به مدت 30 دقیقه می تواند باعث نفوذ ملامین به آن مایعات شود.

با این حال، این اثر تنها در دماهای 60 درجه سانتیگراد مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران و بالاتر واقعاً قابل توجه است، با بالاترین سطح زمانی که مایعات به مدت 30 دقیقه در دمای 90 درجه سانتیگراد نگهداری می شوند.

ارتباط این با وعده غذایی استاندارد نامشخص است.

  • منابع:
    1. Are your melamine plates poisoning you?
  • تبلیغات: 
    1. پنیر لاکتیکی یک موش را به سه برابر خود رسانید!
    2. کشف میگو های پرنده که در سطح آب پرواز می کنند!!
    3. اعلام طرح آماده سازی مریخ برای سکونت با استفاده از لوله پلی اتیلن
    4. پنجره ای که رو به آینده باز می شود!