نوعی جلیقه زنانه بلند که فشار خون را کنترل می کند

برای لباس‌های غیررسمی برای زنان و مردان، یک جلیقه زنانه بلند پف‌دار شیک را با یک ژاکت کلاسیک یقه‌دار و برای لباس‌های غیررسمی هوشمند، جلیقه‌تان را با پیراهن لایه‌بندی کنید.

ژاکت یقه خدمه گرمای کافی برای تحمل هوای تند پاییز و زمستان را در اختیار شما قرار می دهد و انعطاف کافی برای مقابله با مسابقات بازی یا پیاده روی دارد.

پیراهنی را انتخاب کنید که دارای طرح‌های هیجان‌انگیز و رنگارنگی باشد که کاملاً با رنگ یکدست گرمکن بدن سازگار باشد – ظاهری مناسب برای موقعیت‌هایی مانند مهمانی تعطیلات اداری یا مجالس جشن با دوستان

یک جفت چکمه چلسی اضافه کنید و لباسی خواهید داشت که مطمئنا نه تنها شما را زیبا و راحت نگه می دارد، بلکه باعث حسادت همه در بار محلی خواهد شد.

جلیقه های پف دار را می توان به راحتی با لباس کار خود پوشید. اگر می‌خواهید در مسیر کار بدون کاهش رسمی بودن لباستان گرم باشید، جلیقه پف دار خود را با پیراهن آکسفورد یا یک پیراهن باریک معاصر ترکیب کنید.

با برخی از اکسسوری‌های شیک مردانه مانند یک جفت دستکش بافتنی تک رنگ، ظاهر را به پایان برسانید و مطمئن شوید که در سردترین سفرها گرم می‌مانید.

یک جلیقه پف دار باید به همان شکلی که یک جلیقه کت و شلوار مناسب یک مرد باشد. سوراخ های بازو باید بلند باشند، و باید به خوبی در اطراف بدن قرار بگیرند تا اطمینان حاصل شود که می تواند در حالی که هنوز راحت است، زیر یک کت زمستانی بنشیند.

برای جلیقه های پف دار زنانه نیز همین امر صدق می کند. اطمینان حاصل کنید که تناسب آن راحت و راحت است اما فضای کافی برای لایه برداری دارد.

تناسب به دیدگاه خود شما بستگی دارد، اما چه بخواهید یک ژاکت یا یک تی شرت زیر ژاکت خود بپوشید، باید فضای کافی برای تضمین تناسب هر دو بدون ایجاد احساس ناراحتی در شما وجود داشته باشد.