کشف قدیمی ترین دمپایی بچه گانه دخترانه از شهر سوخته

کدام سایز را برای کفش ها و دمپایی بچه گانه انتخاب کنم؟
آیا می دانستید از هر 10 کودک 9 نفر دمپایی می پوشند که برای آنها کوچک است؟ این نتیجه مطالعه‌ای بود که در دانشگاه پزشکی وین انجام شد، که طی آن تناسب کفش‌های خیابانی و دمپایی 858 کودک مورد مطالعه قرار گرفت.

هنگامی که کودک کفش های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می پوشد، ممکن است باعث ناهماهنگی پا یا آسیب وضعیت بدن شود. بنابراین هنگام خرید یک جفت کفش یا دمپایی بچه گانه دخترانه، مطمئن شوید که کفش حدود 10 تا 15 میلی متر از خود پا بلندتر باشد – به این ترتیب، مطمئن خواهید بود که انگشتان پا فضای کافی برای حرکت خواهند داشت.

هنگام انتخاب سایز مناسب برای کفش بزرگسال، “تست شست” معمولا روشی مطمئن برای تعیین اینکه آیا فضای کافی در کفش وجود دارد یا خیر است. با این حال، کودکان به طور انعکاسی انگشتان پای خود را هنگامی که فشار روی جلوی کفش وارد می‌شود، عقب می‌کشند.

بنابراین راه‌های بهتری برای تعیین اینکه آیا یک جفت کفش یا دمپایی کودکان به درستی جا می‌شوند وجود دارد:

یک قالب بسازید

برای این روش تنها به یک تکه مقوا یا کاغذ، یک مداد و یک قیچی نیاز دارید. کودک شما باید با هر دو پا روی کاغذ بایستد. سپس هر پا را با مداد ترسیم کنید. “طولانی ترین” نقطه پا – معمولا شست پا – را پیدا کنید و 15 میلی متر اضافه کنید.

سپس طرح کلی کفش را ببرید. این الگو را در جفت کفشی که قصد خرید آن را دارید قرار دهید.

اگر کاغذ بدون چروک شدن جا می شود، اندازه مناسب را پیدا کرده اید. اگر کاغذ به اطراف حرکت می کند یا باید خم شود تا جا بیفتد، به این معنی است که کفش خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است.

کفی های قابل جابجایی

آیا جفت کفش یا دمپایی بچه گانه ای که قصد خرید آن را دارید کفی قابل جابجایی دارند؟ کامل. فقط کفی را بیرون بیاورید و از کودکتان بخواهید بالای آن بایستد. سپس، به انگشتان پا نگاه کنید تا ببینید آیا آنها حدود 15 میلی متر فضای اطراف انگشتان پا دارند یا خیر – این یک راه سریع و آسان برای تعیین اینکه کفش خیلی بزرگ است یا خیلی کوچک است.

دستگاه های اندازه گیری در مغازه های تخصصی

اگر دمپایی کودکتان را آنلاین نمی‌خرید، بهترین گزینه این است که به یک فروشگاه تخصصی بروید. در آنجا دستگاه‌های مخصوصی برای اندازه‌گیری پای فرزندتان خواهند داشت و توصیه‌های لازم را به شما می‌دهند.