فروش سوسیس و کالباس گیاهی و تخمیری به عنوان بهترین محصول سال رشد خوبی را در پی داشته است.
شرکت های تولید کننده ی سوسیس و کالباس که از رهیافت بازاریابی چند منطقه ای استفاده می کنند، به جای در نظر گرفتن کشورها و یا مناطق منفرد، فعالیت های بازاریابی خود را بر روی یک منطقه متمرکز می کنند تا بتوانند اثر بخشی خود را افزایش دهند .
بسیاری از شرکت های چند ملیتی سوسیس و کالباس ، استراتژی خود را از بازاریابی چند ملیتی به بازاریابی چند منطقه ای تغییر داده اند. بدین ترتیب فروش خوبی را از آن خود کرده اند.
با توجه به این کار نیاز است که این شرکت ها را شناخت تا بتوان سوسیس و کالباس را با قیمت مناسب به بهترین روش ممکن به فروش رسانید.
منبع: فروشگاه لبنیات ایران